Sunday 10 April 2011

Monavie Malaysia | Jus Monavie

 
Produk Tawaran

Produk Monavie terdiri daripada 2 kategori iaitu gel dan jus. Monavie mempunyai 4 jenis jus. Iaitu, Monavie Original, Monavie Pulse, Monavie Active dan Monavie Mmun. Sama seperti jus, monavie gel mempunyai nama yang sama.

Monavie jus yang telah memasuki pasaran Malaysia hanyalah Monavie Original dan Monavie Pulse. Manakala Monavie Active, masih lagi terdapat dalam pasaran Singapore. Begitu juga gel active masih lagi dijual di pasaran singapore. Dalam masa beberapa bulan lagi monavie active akan memasuki pasaran Malaysia.

  
Monavie Original mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Monavie Original boleh diminum oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak dan perempuan yang mengandung.
 
Monavie Pulse mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Berbanding dengan Monavie Original, ia mempunyai kandungan tambahan iaitu Plant Sterol. Plant Sterol adalah amat bagus untuk memastikan penurunan kadar kolestrol di dalam darah. Ia juga bagus memastikan kesihatan jantung sentiasa berada di tahap optimum.
 
  
Monavie Active mengandungi jus Acai Berry yang dicampur 18 jenis buah yang penuh khasiat. Berbanding dengan Monavie Original dan Pulse, ia mempunyai kandungan tambahan iaitu Glucosamine. Glucosamine adalah amat bagus untuk memastikankesihatan sendi sentiasa berada di tahap optimum.

No comments:

Post a Comment